Kuinka paljon television katsojan on PAKKO katsoa mainoksia yhden illan aikana? Mikä kaikille mainoksille on yhteistä? Se on yhteistä, että mainoksissa kaikki on aina hyvin. Luodaan ilman muuta ostotarve, houkutin. - Automainoksissa ei milloinkaan ole ruuhkia eikä peltikolareita. Yksinäinen auto kulkee hitaanuljaasti vuoristossa eikä muita autoja ole lähelläkään. Ja me nautimme harhoistamme. Me olemme mielellämme vieraantuneita! Me tahdomme, että mainokset ovat tieteellisiä totuuskuvia mitä ne eivät ole. Mutta me haluamme. - Tänään, juuri nyt viihdekuplamme läpäisee häiritsevä seikka, koronavirus. - Minullehan asia on johdonmukainen. Luonto etsii keinoja rajoittaakseen sitä mitä vieraantunut ihminen saa aikaiseksi. Ihminen on vieraantumisessaan pullahtanut ulos mahdollisuuksistaan ja rajoistaan ja siksi luontoäiti pärskii viruksia. Ei se yllätä. Jos ja kun koronavirus saadaan hallintaan niin luonto kokeilee jotain uutta. Kas, Kuusen Pekka kilkutteli hälytyskelloaan ennen muinoin vuonna 1982 eikä se mihinkään kuulunut ja kun ei kuulunut niin virusviestit alkavat kuulua. - Mitä koronavirukseen liittyen tapahtuu niin sitä ei pidä nähdä kiinalaisena juttuna vaan se on osa ihmiskunnallista tarinaa. Kiinassa tehdään joka hetki mitä voidaan ja yksilötasolla aina on kysymyksessä kärsimyksen lievittäminen ja poistaminen. - Mutta iso ihmiskunnallinen näköala tarkoittaa sitä, että ihmispopulaation määrä on saatava pienenemään. Ei oikein viitsi enää toistaa sitä, että rajaton kasvu rajallisella alueella on mahdoton asia. Suomi väistötilana on mahdollista syödä pois rajattoman kasvun ohjelmassa... sillä niin rajaton kasvu on myös ideologia... on ihmisiä, jotka eivät puhu rajattoman kasvun vaaroista. Heille ihmisellä täytyy olla oikeus rajattomaan kasvuun, heille tyhmyys on ihmiselle hyväksyttävä oikeus...